15 Şubat 2012 Çarşamba

BİR GARİP YOLCULUK


İstikamet New York… 

Vize öykümü paylaşmıştım sizlerle.Pasaportum gelip de on yıllık vize verdiklerini görünce şaşırmadım desem yalan olur. İlk başvuruda bukadarını beklemiyordum açıkçası.Neyse gelelim seyahat seyrinee…

           
 Maksat biraz da alışveriş olduğundan yanımıza pek birşey almadık, bavulları iç içe yerleştirip check-in bankosunda teslim ettik. Daha sonra özel salonumuzda kahvaltımızı edip, biraz duty-free mağazalarda gezindikten sonra uçağa geçmek için kapıya yöneldik. Yöneldik dee, bir de ne görelim hava yolu şirketi yaklaşık 7 saat rötar açıklamaz mı? 10:50 Uçağı sarktı 17:40’a… Hava şartlarını bahane ettiler ama biz akşam uçağı ile birleştirildiğimizi düşünüyoruz. Zira başka uçaklar kalkmaktaydı o sıra…

         
              

 Hadi lounge iyiydi hoştu ama hem erken kalkmamız hem de grip olmam nedeniyle ben biraz bitap düştüm.Neyse bir şekilde zaman geçti ama tam güvenlikten geçtikten sonra uçağa binecekken tekrar gecikme açıklanmasın mı? Buyur burdan yak bi durum oldu yani…



Uçakta yerlerimize yayıldığımızda bir oh çektik tabi, ben direkt uyumayı düşünüyordum zira, hemen çıkardım botları, giydim çorapları terlikleri :) Malesef bi de alanda dön dolaş yaptı uçak, velhasıl sabah uçağımız akşam kalkabildi nihayet…Yemekten sonra uyuma hayallerim gribimin yol açtığı ağrılar yüzünden uçup gitti.Ben de yol boyu 5-6 tane film izledim ve kısa kısa kestirdim.

Çileli başlayan yolculuğumuz NY JFK hava limanında son buldu.

Devamı NY didik didik yazımda ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder