18 Şubat 2012 Cumartesi

Rockefeller Center

 Top Of The Rock (gökdelenin tepesindeki seyir terası) ve Rockefeller binalarının civarından sizler için ellerimle çektiğim fotoğrafları paylaşıyorum.

 Yalnız siz siz olun, eğer fotoğraf çekmek ve tadına doyarak gezip görmek istiyorsanız sabırsız eşlerinizi sepetleyin :) ya tek başınıza ya da aynı amaç uğruna takılan dostlarınızla giderseniz en azından istediğiniz gibi hareket eder, zamanınızı ona göre kullanır, fotoğraf çekecekseniz de çekebilirsiniz.

 Yaa şaka gibi..Dibinizde biri devamlı çekiştirirken, ve dünyanın öbür ucunda birbirinizi kaybetmemeye çalışırken, hele de zaten benim gibi amatörseniz nasıl fotoğraf çekebilirsiniz ki...Denk gele bastım deklanşöre artık...Allah'tan aşağıda güvenliklerden biri beyzadeye parfümünüz çok güzelmiş diye iltifat etti de yukarıya kadar bi motivasyon sağladı.

 Ömrümde ilk defa Top Of The Rock'a çıkmışım, ya bi rahat verin arkadaş...biraz bişiler çektim, ama hava tam kararmak üzere o an.Yani 10 dk daha dursak gece manzarasını da çekebilicem.Işıl Işıl gökdelenler, romantizm falan..İnsanın içinde olucak tabiii.. Bu erkek milleti hep ilginin üzerlerinde olmasını istiyor, ben büyük bi heyecan ve hevesle makinama sarılıp onu unuttum ya yedi kafayı..'hadi de hadi' 'hadi de hadi' indik artık apar topar naapalım.Sanki her gün gittiğimiz yer.Ya bi huzur verin şu hanımlara please, manzara da mı moda sokmuyor anlamıyorum ki..La havle...

 Empire State Building'i karşıdan izlemek, Central Park'ın büyüklüğüne şahit olmak..Tüm Manhattan ayaklarınızın altında, büyüleyiciydi...

 Neyse binaların bahçesi, içindeki sanat eserleri, meşhur Prometheus heykeli,buz pateni pisti ve yukarıdan çektiğim manzara fotoğrafları, hepsi karşınızda, ta-ta-ta-taaaammm!!!!





















































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder