26 Ocak 2012 Perşembe

Şahane Giysi Odaları

Neyiniz var neyiniz yok bilmediğiniz için sürekli gereksiz alışveriş mi yapıyorsunuz? O zaman size biraz düzen gerek...(Bunun için de uygun alan sanırım :) )

Normal insanların son aklına gelen bölümdür belki ama bana yeni ev dendiğinde önce kocaman bir giyinme odası tasarlıyorum kafamda...İsteyen kokoş, isteyen daha sakin düzenlesin ama benim aklımda tüm uçuk düşlerimin gerçekleştiği bir giyinme odası beliriyor.

İçinde ünlülerin evlerinden de kareler olan birkaç örnek paylaşıyorum sizinle...

Mariah Carey üstadımızsın...  :))




ve diğerleri...






















    Khloe'ninkileri de tuttum, hemen altta;





2 yorum:

  1. benimde en büyük hayalim evimde kendime özel hayalimdeki gibi bir giyinme odası hazırlamak. Bu arada çok güzel olmuş yazıların. İyiki başlamışsın canım.Artık her sabah ilk işim bloğunu açıp kontrol etmek olacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sabah ihmal edilmiş galibaa :))) yeni yazılarıma da değerli yorumlarını bekliyorum, görüşlerin benim için önemli :))

      Sil