25 Ocak 2012 Çarşamba

Kabaran yüreklere...


Denize bakmak herkes için keyiflidir mutlaka ama yağışlı yada fırtınalı günlerde görüntüsü benim daha çok hoşuma gider.Dalgalı, kabarmış ve heybetli zamanlarında izlemeye değer birşey buluyorum.Sakin havalarda o durgun hali bana biraz kişiliksiz geliyor sanki.Deniz kenarında yaşadığım için aşinayım kendisine ve sanırım öyle coşkun, birşeyler anlatmaya çalışır zamanlarında ben de karşısında oturup onu dinlemem gerekiyormuş gibi hissediyorum.


Bu blogda bol bol deniz fotoğrafı ile karşılaşacaksınız, zira fotoğraf makinamda en çok yer alan şey de evimden durmadan çekip durduğum manzara fotoğrafları...Zoom lensimi takıp penceremi açtıktan sonra dalgaları ve kıyıdaki insanları çekmeye bayılıyorum.Kendimi bazen balık tutan insanları bazen de sevgilileri röntgenlerken de bulduğumu itiraf etmeliyim :) Ama çok güzel pozlar veriyorlar farkında olmadan napiymmm :) 



Deniz olmayan bir şehirde okurken anladım aslında nasıl insana iyi geldiğini..Döner dönmez ucu bucağı görünmeyen ufka dikerdim gözlerimi ve özgürlük hissine yeniden kavuşurdum.Allah kimseyi alıştığından etmesin diyorum. Bu kapalı ve sıkıcı çarşamba gününden umudumu kesip kendime okuyacak yada izleyecek birşey bulmalıyım.Esen kalın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder