4 Haziran 2012 Pazartesi

Melissa

 Önceleri ''ayy bunları da nasıl giyerler ki'' , ''rahatsızdır kesin'' , ''plastik dediğin nedir ki basit durmaz mı'' falan diye düşündüğüm Melissa'ları giyince anladım ki, önyargı dediğin bilinmeyene duyulan korkuymuş.Zaten böyle bir tasarımda rahat edilmesi için gereken herşey düşünülmüş.Bir de şeker gibi kokusu yok mu? Çok tatlılar. Edindiğim  ya da  hoşuma giden ve edinmeyi düşünebileceğim  bir kaç modeli paylaşmak istiyorum sizlerle...

                 

                                                            


1 yorum:

  1. tam bir melissa bağımlısı olarak söyleyebilirim ki çook rahatlar, zaten ilk çifti aldıktan sonra gerisi mutlaka geliyor! şimdilik 4 çiftim var, yeni modeller gelmeye devam ettiği sürece durum ne olur bilemiyorum :D

    bana da beklerim seni:
    edankb.blogspot.com
    sevgilerr :)

    YanıtlaSil