28 Mayıs 2012 Pazartesi

Must Have!!! Ten Rengi Ayakkabı!!!


 Yaa ben de ayakkabı hastalığı var malum ama bu defa gerçekten gerekli birşeyden söz edeceğim.Eteklerin en iyi dostu. Ne yapın edin, mutlaka bir ten rengi ayakkabı edinin.Ben sonradan bu kadar yaygınlaşacağını bilemedim ve daha ilk zamanlarında, bu kadar mağazada yokken, gidip kendime Akmerkez Nursace mağazasında, derisini ve modelinini seçerek yaptırttım.Ama şimdilerde mağazalarda bu kadar zarif modelleri gördükçe bir-iki tane daha almak istiyorum.Hem sağladığı uzun bacak efekti açısından hem de bu kadar trend olmuşken almazsanız olmaz.Büyük mağazalarda dünyaca ünlü tasarımcıların süper şık, muhteşem modelleri var.Hatta Zara tarzı mağazalarda düşük fiyatlı seçenekler de mevcut. Ama istediğiniz tona yada modele rastlayamazsanız, benim geçen sene yaptığım gibi, özel imalatı deneyin.Fiyatı da dünya markalarının 6'da birine falan mal olur :)) Kim Kardashian, Victoria Beckham gibi ikoncanlarda bu ayakkabılardan onlarca çift olduğu söyleniyor. Topuklu modelleri başta ince uzun bacak silüeti etkisi için önerirken babet ve sandaletleri de kullanışlı ve trendy olmalarından ötürü şiddetle tavsiye ediyorum.
 Yess, şimdi modeller geliyorr :))




1 yorum:

  1. 3 numaranin topugu harika!

    bu arada cekilise beklerim: http://the-lizard-queen.blogspot.com/2012/05/hediye-archie-granddan-harika-defterler.html

    YanıtlaSil