14 Nisan 2012 Cumartesi

Sinema Aşkına...

 Bu hafta vizyondaki birkaç filmi görme imkanı buldum.Bu arada kesinlikle hayatımda en çok sevdiğim yiyeceğin patlamış mısır olduğuna karar verdim, bir de dondurma..Ya ben iflah olmaz bir obur olduğum için listem biraz uzayabilir.bu mevzuyu uzatmamaya karar verdim.Neyse filmlerin fragmanlarını kısa notlar eşliğinde sizlerle paylaşıyorum...


American Pie Reunion

Ar damarımızın çatlamasına sebeptir gençliğimizde izlediğimiz Amerikan pastası filmleri...O günlerin nostaljisi olsun diye gittim ve beklediğim gibiydi.Eğlenceli film izlemek isteyenler bu hafta bu filmi kaçırmasınlar, zira Stifler asrın intikamını alıyor sonunda ;)



Mirror Mirror

BEnim gibi masalcı, fantastiksever birinin kaçıramayacağı bir filmdi ama sonunu o berbat dans sahnesiyle Bollywood'a bağlamalar iyi olurmuş, Caaaanım Julia Roberts'ı kötü kraliçe de yapmışlar ya, yazık kadıncağıza...


Şahane Misafir

Bunu kısa yorumla geçemeyeceğim.Üzerine konuşacak şeyler var...

The Hunger Games

Perşembe akşamı yeni filmler henüz vizyona girmemişti ve biz diğerlerini izlemiştik.Bel Ami'ye gidelim dedik ama o saate seans kalmamıştı.Biz de Açlık Oyunlarına gidelim bari dedik.İyi ki de gitmişiz.Benim bu hafta en çok beğendiğim film bu oldu.Çok iyiydi..Gelecekte modanın nereye gittiğini de görmüş oldum, ürktüm :)))  Kızın hayat kurtarmaya çalışması, senaryonun özgünlüğü ve mesajları, yeni yüzler...Hepsi hepsi hoşuma gitti.Tavsiye ederim...

Yeni filmler de girdi vizyona, sabırsızlanıyorum.Öncelikle görmek istediklerim, 
-Doğaüstü
-Aşk Yemini (Channing Tatum hatrına :) )
-Yeraltı (umarım iyidir :/ )

Hadi bakalım, bol filmli günler...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder