15 Mart 2012 Perşembe

H O N E Y M O O N

  Yaa tamam paylaşıyorum balayı fotoğraflarımı ama inanın içim gidiyor. Sanki bana özel, gizlim saklım, hayatımın en özel anı, bana göre dünyanın en güzel yeri, sırrım deşifre oluyor.Bu zamana kadar sakladığım, anneme bile göstermediğim balayı fotoğraflarımı paylaşıyorum.Hayatımın en sihirli anıları bekaretini kaybediyor :))) Ne duygusallaşıyosam; sanki oğlunu evlendiren anne gibiyim, biricik aslanımı paylaşamıyorum gelinimle :)) Yaa napimm olmak istediğim yerdi, çok güzeldi.Allah'a çok şükür gitmeyi nasip etti, kocişime çok mersi ''O YER'i sanki hayallerimi okumuşçasına buldu.İnşallah yine yeniden hep gitmek nasip olur. Evet çok sevdim, çünkü benim hayallerimde ki balayı mekanıydı..Bence hiç kimse modaya uymasın, tavsiyeye de kulak vermesin.Çünkü herkesin hayalinde farklı bi ortam olabilir.Kimi Paris delisidir, kimi Venedik, kimi St Tropez... Umarım bütün hemcinslerim balaylarını gönüllerine göre geçirirler.  Tatillerin en unutulmayanı, mükemmel egzotik bir adayı hakediyordu bence :)))
Kocişim, kafasına taş düştüğü bir an denk gelmiş olabilir, benim için bir mucize yarattı. Canım benim onbinmilyonkez teşekkür ederim ona :) Ahh, ahhh, nasıl unuturum (evleneli daha bir yıl bile olmadı, o yüzden balayı anılarım bu kadar taze belki) bana sürpriz yaptı. İlk başta yedim kafayı, nasıl bi yere gidiyoruz, yanıma ne alıcam falan diye ama tüm paniğime değdi. Programı bilmek elbette hoşuma giderdi ama sürprizlerle dolu olması da balayımı unutulmaz kıldı diyebilirim.Mesela tekneden kumsala bol paça pantolon ve spor ayakkabılarla inmek gayet kırocaydı, nasıl unutabilirim ;)))  Balayının ilk dört günü o adını bile anmanın yine bana aynı heyecanı hissettirdiği yerde geçti. Son gün eve dönüyoruz herhalde diyip, birden alakasız yerlere gidildiğinde bile çiçeği burnunda kocasının sözüne inanıp tongaya düşen ben kendini birden Dubai'de Burj Al Arab'ta buluverdi. Bu durumda balayımın iki kısımdan oluştuğunu söyleyebilirim.Yalnız nankör ben, o cafcafın debdebenin gözünü çıkarmış Burj Al Arab'ı pek balayına dahil etmiyorum. İlk kısmı çok büyülü bi atmosferde geçti ve benim hayallerimdeki balayı zaten gerçekleşmişti. Dubai de üstünün kaymağı oldu yani ;))
İşte gördüğüm an vurulduğum, ayak bastığım an hiç bitmesin dediğim, ayrılırken de acaba en kısa zamanda buraya bi daha nasıl gelebirim diye kurduğum o yer;

Maldivler...

Yok artık, tatil rehberi gibi oldu.Maldivlerin tanıtımını mı yapıyoruz :)) Ben kendi hikayemi anlatıyorum sadece.Dolayısıyle sırasıyla herşeyi benim gördüğüm pencereden göreceksiniz yine..Bundan sonra açıklama yok, sadece seyir var.. Enjoy ;)


Pastamı yemeden şurdan şuraya gitmem!




Male'de uçaktan iniyorsunuz daha sonra tekneyle adaya ;)))







                                                   Yunuslar :))))







































































































                                           Beyaz köpekbalığı, insan yemiyormuş ama :)))))


























































     Taj Exotica'da herşey çok şekerdi :)) Çalışanlar mütemadiyen gülümsüyor ve hep selam veriyorlardı.
      Bi de biraz daha bizden yemekler olsaydı...
      Ortama bayıldım.Evimde burayı anımsatacak bir köşe yaptırmayı hayal ediyorum...




   İşte meşhur Burj Al Arab... Lüksün suyunu çıkarmışlar artık, her yerde gereksiz bir şatafat.Kussam altın çıkıcak sanki.Yani zevk meselesi tabii...En hoşuma giden şeylerden biri sanırım orjinal boy Hermes setlerin hediye edilmesiydi.Ayrıca burada dünyanı  en güzel hurmalarını bulabiliyorsunuz.Biz uşağa rica ettik bize 3 kilo kadar aldırdı, Türkiye'ye getirdik.Seviyorum ben hurmayı yaaa :)))

       





          Asansörün kapısı bile şatafattan yıkılyo, görgüsüz müdür nedir bu arabic toplumu kardeşim :))


                                                             Odalar çift katlı...
                                       Duvar saatiprojeksiyonla yansıtılmıştı.Enteresan fikir...



Lobi havuzlarındaki su hareketleri şahane.Dans gibi müziğe eşlik ediyorlar..










  


          Bence bir restoranın manzarası gecenin romantizmini pekiştirdiğinden yemekler kadar önemlidir.















                                       
                                          Date(hurma) Smootie'yi mutlaka deneyin...






                                            Katların görünüşü























Balayını haftasonu bir klübede bile geçirsem, biliyorum yine unutulmaz olurdu.Herkes için bu böyledir.Çocukluktan beri dinlediğimiz masallar, filmlerde izlediklerimiz, yıllarca bilinçaltımıza işler ve balayına bizi özendirir.Adı bile büyüleyicidir.Prenses gibi büyütülür, romantik masallar dinleriz.O yaşta her masalda bi aşna fişne durumu vardır.Pamuk prenses, uyuyan güzen, rapunzel, hepsinin vardır bir yakışıklı prens manitası...Yahu Tom bile Jerry'yi kurma bi dişi fareyle kandırır.E bu masalları bu kadar empoze ederlerse kafamıza e biz de isteriz kardeşim romantik bi tatil!!!
Balayı hakkımız söke söke alırız!!!



2 yorum:

  1. blogunu yeni keşfettim balayı fotolarına bayıldım bu kadar çok fotografı paylastıgın için çok saol.Bu lüks otele sayende gitmiş oldum :)

    Bende bloguma beklerim :)
    http://modavemagazinhakkndahersey.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldim bileee :)) şu andan itibaren izliyorum.
      Teşekkür ederim ama lüks oteli pek tavsiye etmiyorum, balayı için egzotik olan her zaman favorim olacak :)
      Bu arada bloğunda yağan karlara bayıldım, bundan böyle takipçinim :)))

      Sil