15 Mart 2012 Perşembe

Gelinlik



Balayından sonra işte gelinliğim! Evleneli bir yıl oldu.Düğünden birkaç ay önce almıştık.Ama bugün evlensem sanırım yine aynı gelinliği alırdım.Strapless gelinliklerden öykk! geldi zira...
Modeli bulmamda emeği geçen kayınvalideme çok teşekkür ediyorum.Kızlarla birlikte bıkmadan usanmadan bana yardımcı oldular.Şimdilik kıyamıyorum ama günün birinde itiyacı olan birinin giymesini çok isterim.Daha sonra evleneceklere yardımı olması açısından yeni modellerden biraz bakınıp seçtiklerimi paylaşmayı düşünüyorum.Görüşmek üzere ;)




Azıcık da benden;









Fotoğraflar için Burcu Çalışkan Kırcı'ya çok teşekkürler :))

4 yorum:

  1. Sen blogger mı oldun bakiim :)) İyi yspmışsın yaz bol bol post okuyalım biz de :)) Son olarak azıcık büyük koy fotoları minik minik olmasın :)

    YanıtlaSil
  2. Gelinliğine bayıldım,gerçekten harikaymış..
    Takibindeyim canım..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Senin bloğun ne kadar şekeerr!!! Bi keresinde gribi mesir macunuyla atlatmıştım.Elimde gören gözlerini fal taşı gibi açıp bakıyodu, 'gribe iyi geliyo, içinde baharat falan var zaten' diye açıklama yapmaya çalışıyodum.Neyse 'Libidoma sağlık' :))

      Sil